lauantai 2. lokakuuta 2010

Spinnin'





Kivat Jutut:
♥ Tumblr
♥ Bring Me The Horizon uus levy
♥ Mahdollisuus että ATL tulee Suomeen hiihtolomalla.
♥ Sini syyslomalla meille
♥ Sini LA'han  kohta ja se tuo mulle ehkä kaikkea kivaa. Esim Glamour Killsiä. 
♥ Gossip Girl
♥ Ben & Jerry's

Tyhmät jutut:
- Koulu
- Blogger, koska tää ei oo toiminu mulla kunnolla
- Se, että mun kone päätti laittaa kaikki mun kuvat aakkosjärjestykseen, kun ennen ne on ollut aikajärjestyksessä. En löydä mitään.
- Mun iPodin liitäntä johto on kadonnut ja haluun saada sinne musiikkia.
- Yleinen vitutus.



5 kommenttia:

  1. paina niis kansioissa mis ne tiedostot on nii hiiren oikeeta näppäintä, sit Kuvakkeiden järjestäminen > Kuvauspäivä niin pitäis vaihtuu taas aikajärjestykseen :--)

    VastaaPoista
  2. käytäks sun tukkaan jotain sävyteshampoota, että väri pysyy kirkkaana? jos niin mitä? :-D

    VastaaPoista
  3. sussu: Jee KIITOS!

    linda: Juu, käytän KC professionalin colormaskia, sävy curry:)

    VastaaPoista
  4. atl tulossa suomee hiihtolomalla? :o onks sulla enempää/varmempaa tietoo

    ps. sun blogi on tosi hieno (:

    VastaaPoista
  5. Sitä mä ainakin täs toivon! Tai ollaan hienosti päätelty että ku ATL julkaisi noita mainland Europe päiviä, ja sitten viimesen ilmotetun päivän ja UK kiertueen välillä on jotai päälle viikko niin mahdollisesti voi tulla tänne päin, tai ainaki ruotsiin:)

    VastaaPoista