sunnuntai 6. helmikuuta 2011

mmoi






Helsingistä päästy kotiin! Unohdin mun kameran olemassa olon siellä tyystin, mutta oli mulla kuva sinistä! Toi sormus on ihanin ikinä, ja niin ostin ton laukun joka oli siinä yhdessä kollaasissa! Sekin on kyllä täyttä rakkautta. Noi paidatki on kivoja, toi keskimmäinen musta on oikeesti sellanen ihana löllö, ja niin toi valkonen oli sitte vähän liianki löllö.... Niin käy ku ostaa kaks kokoa liian ison. No, on se silti kiva! Ja niin noi levyt on kans kivoja juttuja, vaikka oon katkera keltaselle jäänsärkijälle että kaikki adtr'n levyt oli loppu. typerät.

4 kommenttia:

  1. vähä kiva toi kellopaita! :o♥

    VastaaPoista
  2. aaa ihana toi laukku! oon kattellu sitä vaiks kuin monta kertaa mut en oo vaa ostanu, se tommonen lintulaukkuki on kiva :DD ja toi sormus on ihana :-) mwah ja kelpais toi BMTH levy mullekki :-(

    VastaaPoista
  3. se on! oon niin rakastunu tohon, toi on just niin hyvän iso että sinne mahtuu vaikka kuinka paljo tavaraa! ja tosiaan toi sormus on, hih:-)

    VastaaPoista