tiistai 28. helmikuuta 2012

jokainen palaa juurilleen, sanat saatettuaan huulilleen, mä en oo yhtään erilainen kuin muut

 kyl mä siivosin tän kuvan jälkeen.....




moikkamoi. mitäs täs, en oo viikkoon taas mitään laitellu. viime viikko oli finals week, eli loppukokeita. perjantaina menin camberille kattoon leffoja, katottiin ylpeys & ennakkoluulo (joka on mun yks lempparileffoista ikinä) ja pirates of the caribbean 4 (6 kerta kun näin sen, hmm...). oli kivaa. lauantaina ja sunnuntaina vaan löhösin, eikä haitannut. eilen alko kolmas ja vipa (!!!) trimester. mulla on nyt ihan yli helppoja aineita (puhe, kasvijuttu, historia, saksa, ja sit joku drafting en kyl ees oo ihan varma mitä se on:-D). eilen ei kyllä ollu hauska päivä koska koulussa oli koko ajan pää kipeä, ja kun pääsin kotiin, kipu oli jo lähes sietämätön (ja siis teidän pitää ymmärtää että saan migreenikohtauksia 2-3 viikossa, että mun pääkivun sietokyky on aika korkeella). siinä sitten makailin ja oksensin, enkä ikinä oksenna. oli hullua. lipitin fantaa ja kattelin sitte telkkarii loppuillan. tänään jo pirteenä koulussa. ja niin ihan kivoja säitä tänne on luvassa... lauantaina indianapolikseen!!

6 kommenttia:

  1. VÄHÄ SUL ON KIVA HUONE ku on kokolattiamatot ja iso sänky aaaaaaagdfg <3__<3 ja hyiapua eksä saa tohon migreeniin lääkitystä D::::::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo rakastan mun sänkyä ja kokolattiamatot on jees <333 ja kyl mää toin kotoa jotain lääkkeitä mut ne loppu viime viikolla D: en sitte tietäny mitä tehä ku noitten kaapis oli vaan sellasta mitä laitetaan veteen ja juodaan ja hyi ja toinen oli unilääke särkylääkkeitä:--DD otin kyl yhen ennenku menin nukkumaan

      Poista
  2. ihana paita !:))

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista