tiistai 6. heinäkuuta 2010

I look up to God but I see trouble, cause this ain't a miracle






Paita Vero Moda, Toppi GT, Shortsit H&M, koru JC, kengät Vans

Tänään oltiin vähän Maijalla viettämässä synttäreitä ja no, syömässä. Oli hauskaa! Suunniteltiin vähän kesäjuttuja ja kaikenlaista. Huomenna mun pitäis mennä kampaajalle, mutta ei muuten oo haisuakaan mitä teen näille hiuksille! Voin jopa nyt ylpeänä ilmoittaa että täydet 10 päivää olen ollut suoristamatta mun hiuksia. Jos siis etuhiuksia ei lasketa... Lisäksi huomenna pitäisi saapua se mun kirja, ja saakin kyllä saapua. Sen jälkeen tulee lähtö laivalle ja ah, torstaina Tukholman alet. Kukkaroni huutaa halleluujaa, kerrankin siellä on jotain, kiitos kesätyön! Elämä on hyvin nyt. 
Loppuillan katson Biffy Clyron Helsingin keikkaa YleX areenalta, ja kiroan Joensuun siitä että se on niin kaukana. Ilosaarirock ja kyseinen bändi. Mm. Mutta ehkä sitten joskus...

Biffy Clyro - God & Satan

Oon ihan varma etten ikinä kyllästy tähän lauluun. Tää on yks maailman parhaimpia lauluja. Ihan varmasti.

2 kommenttia: