perjantai 9. heinäkuuta 2010

Im watchin the radio, but it's the television looking at me

H&M

H&M

JC

Tukholma oli ihana! Ja kyllä, kaupoista löyty aika vähän ja no, kaikki on mitä löyty sellasista kaupoista mitä Suomestakin löytyis... Mutta en jaksanu samoilla sitä keskustaa kauemmas, ja mitäs laittaa H&M'iä (??) joka kulmaan. Mutta oon silti todella tyytyväinen näihin, pystyn kokonaiset kolme kohtaa yliviivata mun "to-buy" listasta. Nyt oon vaan niin yli väsynyt! Ja huomaan että kesällä musta tulee aina normaalia lukutoukempi, tänäänkin vetäny tosta Stephenie Meyerin Vieraasta jotai 300 sivua... Ja tänään tuli Infoon maailman paras juttu.  Ja tosiaan kävin siellä kampaajalla ja oon tosi tyytyväinen! Näistä tuli kuparit, jota siis toivoin. Seuraavalla kerralla oranssimmaksi! 


Oon niin fiiliksissäää tästä kirjasta, en malta oottaa sitä että pääsen lukeen tän! Mun pitäis saada toi Vieras nyt ensin loppuun... No, ei enää oo paljoa!

Nyt sneakpeak of my hair: 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti