maanantai 27. joulukuuta 2010

everybody's changing and i don't feel the same





Tarvitsisin nyt jotain toimintaa. Mielellään heti. Lomalla en oo juurikaan poistunut neljän seinän sisältä, onhan mulla grey jota saan vahdata päivät pitkät. Ja lisäksi muistin että meillä on sims ja tänään satuin pelaamaan sitä ehkä 5 tuntia putkeen..... Mä en kestä. Mut uusivuosi tulossa, toivottavasti viimeistään sillon lähden pihalle täältä.... Nyt kyllä huippis ja sitten Inception! (mulla on luonnottoman korkeat odotukset tota leffaa kohtaan...)

4 kommenttia:

  1. hyvä että joku muuki homehtuu kotona niinku mää<3 eiku... mut inception on hyvä! tai tykkäsin ainaki ku olin kattomas sen elokuvissa =) nii ja ainii huippis!

    VastaaPoista
  2. musta vähä tuntuu että parhaat pelaa simssiä viis tuntia putkeen, mullaki meinaa tais vahingos käydä nii eile :'--)

    VastaaPoista
  3. sanna: hehe on tää homehtuminen kotona niin kivaa<3 no nii mä kyllä uskon, tai kaikki niin sanoo!
    laura: jep, on toi sims vaan niin koukuttavaa;)

    VastaaPoista
  4. pistän paremmaks ja pelaan simssiä 12 tuntia putkeen :::-----D

    VastaaPoista