tiistai 21. joulukuuta 2010

i give, you take, somethings just never change




Koeviikko vihdoin ohi. Psykologia nyt meni niin ku viimeisen kokeen ennen lomaa voi mennä........ Huomasin myös kaksi ja puoli sivua kirjoitettuani että olin viimeiset puolitoista sivua kirjottanu jotain ihan asian vierestä. Siinä sitte kumittamaan. Käytiin koulun jälkeen Maijan kanssa seppälässä, ja ostin ton paidan alennuksesta. Sain muuten liksasta kasin. Ja olin lauantaina kattoos Cheekiä, mitä. Mulla ja Maijalla oli lisäksi hyvät jutut kun jonotettiin nimmaria. Järkkärinainen ei arvostanut meidän juttuja. Huomioikaa se myös että minä ja maija tosiaankin ollaan Cheekin suurimmat fanit..... Tai sitten ei. Haluan ja uuden vuoden tänne. Haluan juoda ja tanssia ja pitää hauskaa. Huomenna Kauhavalle, torstaina leipomista, perjantaina joulu. Sini tänne 2. tammikuuta. Ei mulla muuta nyt justiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti