sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

nothing comes between me and my plans






moippa! koeviikko ohi ja nyt taas normaaliarki, ah kyllä mä sua jo kaipasinkin. kävin seppälässä ostaas noi sukkikset jotka on ihanat ja sitten ostin mustat sulkakorvikset jotka näkyy heikommanpuoleisesti tossa alemmassa kuvassa... ja ostin kanssa ton awesome as fuckin vihdoinkin! koska sain rahaa, heh. eilen olin kattoos mikael gabrielii ja oli se aika ihana! sen kamu oli kans ehkä mukavin tyyppi ikinä.
ps mulla on ihan haikee olo kaikesta!!!!! ajattelin tässä just että tää on viimenen huhtikuu suomessa ku en oo täysikäne???? mitä mä ees ajattelen on sen verran sekavaa. moi ainii ja adtr on vieläki paras asia, en kestä

2 kommenttia:

  1. en kyl kyllästy kehumaa sun hiuksia, noi on sairaa kivat ku ne on nii pitkät ja tuuheet ja ihanat aaaaaa :--------D ja ihanat sukkikset, oliks noita muun värisinä :O♥

    VastaaPoista
  2. haha kiitti:-----D joku scene_emohc oli eri mieltä mietaalla siellä takana vaan HYI VITTU TOLLA ON KELTASET HIUKSET jkfgkmjg en kestäny:--D
    mä en kyllä nähny minkää muun värisinä! mustat ois ollu kyl kivat kans mut yh pitää tyytyy:-(

    VastaaPoista