lauantai 2. huhtikuuta 2011

you're the first one in a long time that had some faith in me


moikka moi kaikille. eilen oli kivaa koska sain tietää että paramore RUISSIIIIIIIIIN. nyt on varmistettu että ainakin perjantaille pääsee, lauantaikin on mahdollista ja siis bmth! aloin jo vähän vaipua masennukseen että ei tänä vuonna tuu ketään tänne mutta aiaiai nyt on sitten herkkua mahan täydeltä. oonko kertonut että mulla on maailman suurin celebrity crush taylor yorkiin? no nyt tiedätte. öö ja niin adtr on edelleen paras en vaan enää löydä mun itunesista mitään yhtä sairaanhyvää ku tää! harmi että nää on warpedis, ei voi ainakaa tulla kesällä ja no mitäs ne sitte sen jälkeen mua hyödyttää. JA oon yrittäny löytää täydellistä mekkoa miran ylppäreihin, tää alkaa olla jo mahdotonta. paitsi topshopis oli ehkä 2 kivaa. ai niiii en kertonut vielä!!! että mun tuleva asuinpaikka usan maakamaralla on wisconsin/minnesota. että pohjooseen päästään mutta ei se menoa haittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti