keskiviikko 26. lokakuuta 2011

sticks & bricks













Nashville oli ihana. Se oli sellanen "pieni" verrattuna näihin muihin kaupunkeihin joissa oon ollu, ja tykkäsin hirveesti! Oltiin kattoos Wicked, joka oli ihan sairaan hyvä ja niin käveleskeltiin vain ja syötiin hyvää ruokaa! Ja niin noi vipat kuvat on sitten hotellista, jossa käytiin:-D noi puutarhat siis on ihan sisätiloissa ja ympärillä huoneita, ja toi koko paikka oli valtava. siellä oli varmaan 4 noita erilaista puutarhaa:-D Maanantaina olin surullinen koska ADTR mutta niin olen päässyt ohi jo (melki). Eilen olin koulussa puol ysiin illalla koska meiän Interact-clubi järjesti Halloween bileet pienille lapsille, mutta mulla oli tosi hauskaa! Halloween on kohta, jännää

4 kommenttia:

  1. voin kertoo et oon nähny törkeesti kaikkia keikkoja ja bändejä mut ADTR oli maailman paras ikinä! jos sulla siel tulee mahdollisuus suosittelen menee tsekkaaa ja heti :-)

    VastaaPoista
  2. mä uskon! jos tulee lähelle niin en tosiaankaan oo missaamas, mutta juuri tänä vuonna niillä on vissii neljä keikkaa usassa ja kaikki on joko floridas tai kalifornias ,jee.

    VastaaPoista
  3. jep, ADTR'n keikka oli varmaan parasta mitä oon ikinä aisteillani saanu havaita.. ihan huikee.

    VastaaPoista
  4. mä niin uskon sinua. oon kateellinen.

    VastaaPoista