tiistai 1. marraskuuta 2011

we'll have halloween on christmas





Pari syksyistä kuvaa. Halloween oli ja meni, oli hauskaa ja karkkia sato kyllä, ja sain paljon kehuja mun asusta:-D Siis mun hostgrandma teki mulle ton hatun ja niin, muuten kävin goodwillis. Täällä on syksy vihdoinki alkanu, alko vähä kyllästyttää noi yli 20 asteen lämmöt ja nyt on n. 16 astetta päivällä, aamulla tosin ollaan siellä +2 asteen tienoilla että:-D oon perjantaina seitsemäntoista. jee.
ps. en oo huomannu ennen että mulla ei oo kaikkien kommentointi sallittuna:-D vaihdoin asian että anonyymit moi!

6 kommenttia:

  1. MEE POIS haluan kans tommosen hatun :( ja miksei suomes vietetä kunnolla halloweeniä oon niin katkera....

    VastaaPoista
  2. iita ( ei jaksa kirjautua )2. marraskuuta 2011 klo 3.09

    yhyy mulle kelpais tommoset lämpötilat tänne suomeenki :--D Tääl on vaa jotain +5 jos sitäkää:D

    VastaaPoista
  3. mä rahtaan tän kotiin nyt:-D ois ollu siistii jos mulla olis ollu tää kesällä ni oisin niin voittanu sen pukukilpailun siellä helsingissä... voiko yks elokuva vielä tulla että saisin voittaa?
    iita: mä oon niin valmis jo talveen, haluun lunta ja pakkasta!

    VastaaPoista
  4. tilaisiksä mulle lentoliput sun luo? ja maksaisit ne kans tietenki. (: ♥

    VastaaPoista
  5. henna: unohdin mutta yritän huomenna muistaa<3
    emma: lol joku SÄ

    VastaaPoista