lauantai 12. marraskuuta 2011

i'm not calling you a liar, just don't lie to me

Mulla oli sen verran tylsää että laitan tähän nyt chicago-ostokset kuukauden takaa:-D no hei, parempi myöhään ku ei milloinkaa, eiks ni? ainii olin eilen sellases prinsessabileis sellasille pienille tytöille, ne oli ihania aw!
valkonen "villa"paita, joka on tosi ohut mutta ihana. pacsun.
 neulottu toppi joka on nyt mun lemppari. en oikeesti maksanu tästä mitään ku eka ajattelin vaan ostaa ton ylemmän mutta kaupassa sanottiin että saan jonku toisen ilmaseksi ni otin tän, jee. pacsun.

 mun lemppariasia varmaan, no ei ehkä mutta kiva silti. forever21.
 oon halunnu bikertakin niin kauan ku pystyn muistamaan että nyt oli varmaan korkea aika:-D forever21.
 siis toi punanen juttu on tuubihuivi, h&m, punaset farkut pacsun, sormus & sukkikset forever21, ja sitte ostin noi kosmetiikkajutut vaa jostai:-D
nää on sairaan kivat. forever21.

4 kommenttia:

  1. kui ihana toi inkkarikuvio neulemikälie forever 21stä! :))

    VastaaPoista
  2. se on ihana! oon yrittäny ettiä tollasta inkkarikuvioista juttua jo vaikka kuinka kauan ja oli ihanaa ku löysin sen viimein:-D

    VastaaPoista
  3. ihania vaatteita ong!!! etenki noi kengät ja toi inkkarijuttu ja emt kaikki<33 t nelpppa

    VastaaPoista