perjantai 16. joulukuuta 2011

cause you got me if you want me





moikka! tänään alko sellanen ku joululoma, jee ah. mutta koulu alkaa toinen tammikuuta että:-D öö öö niin joo tein leipää saksalaisten kanssa, tuli hyvää. mun pitää lähettää mun joululahjat suomeen huomenna ja sitte pitäis ostella ihmisille tänne jotain lahjoja.... joulu on niin kohta, ja hassua että oon ollu kohta puolet tästä mun ajasta täällä. kyllä tää aika sitte kuitenki melko nopeeta menee. ei sillä että haluaisin. paitsi ehkä välillä.

3 kommenttia:

  1. oii ihania kuvia ihana kisu! :--))

    Ps ajattelin ilmoittaa, että mitä mun koneen ruudulle ilmestyy kun yritän tulla sun blogiin: http://i165.photobucket.com/albums/u70/takitoteka/Sieppaa2.jpg

    VastaaPoista
  2. apua joo joku sano mulle tosta ja en oikeesti tiiä mitä tehdä tolle!! ugh

    VastaaPoista
  3. sulla näkyy tossa blogin ihan alhaalla tommonen YCOUNTER juttu, kato jos se on jossain siellä alatunnisteessa tms!

    VastaaPoista