keskiviikko 7. joulukuuta 2011

i'm sorry i'm not what you wanted






anteeksi tästä blogihiljaisuudesta, oon ollut laiska ottamaan kuvia ja laittamaan niitä koneelle koska en vaan tiiä....... mutta öö mitä täs nyt, olin viikonloppuna st. louisis taas ja oli varsin kivaa, laitan siitä kuvia sitten ku jaksan:-D tässä on viime aikojen ostoksia, ja toi ap on ehkä mun lemppari lehti ikinä, autakaa saatoin itkeä kun luin sitä, oh confessions. mutta oli surullinen haastattelu mutta nyt on kaikki onnellista. eilen olin myös rotaryn pikkujoulus ja olin pettyny koska siellä ei ollu ees ruokaa niin olin siellä varmaan puol tuntii ja mentiin sitten syömään meksikolaiseen:-D perus. öö öö ei mul muuta, hei keksikää mulle jotai postausideoita, mulla taitaa olla kyllä huonepostaus kuvia jossain mutta en vissiin saanu niitä ikinä tänne asti. tai sanokaa jos kysymyspostaus kiinnostais joitain!!

2 kommenttia:

  1. hahahah perus "paskat pileet ku ei oo ruokaa mennään syömään" :DDDDDD:D:D:D

    VastaaPoista
  2. no niin, ei oo hyvät bileet jos ei oo ruokaa:(((

    VastaaPoista