tiistai 13. maaliskuuta 2012

i'm the best damn thing that your eyes have ever seen

moikka! täällä on lämmin. +24 näyttää mittari (tai oikeesti mittari näyttää 75 fahrenheittia mutta aattelin muuttaa celsiuksiksi teidän takia). ihan kivaa. koulussa on tyhmää koska täällä on pukukoodit niin ei voi laittaa sortseja kouluun. koska en omista yksiäkään sortseja jotka ylettyis yli sormenpäiden. niin kotona pääsee vaihtaan oikeen mukavasti rentoihin vaatteisiin, esim tohon meidän koulun seniors- paitaan:-D tossa on mun hostperheen kaks koirulia, on vielä yksi mutta se on pieni ja vanha, haha. ja aah tein eilen makaroonilaatikkoa, se oli niiiiin taivaallista (mun perhe kotona rakastaa makaroonilaatikkoa) ja nääkin täällä tykkäs tosi paljon! ai niin viikonlopun oli illinoisissa, bloomington-normalissa (twin cities vissiin) ja oli ihan sairaan kivaa! olin siis mun hostserkuilla ja käytiin sellasis tanssiaisissa. mulla oli kamera mutta siitä oli akku loppu, hienoa minä:-D
viikonloppuna on valintaa mitä tehä; joko indianapolikseen kattoon vihdoinkin niitä muita vaihtareita tai sitten etelä-Indianaan auttaan kaupunkien siivoamisessa tornadojen jäljiltä. hmm. no meikä menee tästä nyt pihalle koirien kanssa, moi!

4 kommenttia:

  1. nosta kato vähä hartioita sen verran et ne ylittäis sormenpäät ;) :D:D:D:DD sit voisit pitää mitä shortseja haluut!!!1 eiku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei onnistu:D:D::D laitoin sortsit joskus syksyllä koska olin rebel ja lähetti mut deanille ja sain varotuksen kotiin:(((

      Poista