maanantai 12. marraskuuta 2012

my heart is on my sleeve

no eipä oo tullu taas postailtua! ei jaksa kuvata ikinä mitään paitsi naamaa, en jaksa ikinä raahata tota järkkäriä enää mihinkään ja nii, välillä ei vaan huvita. en usko että tää tästä nyt hirveesti parantuu, mutta aina voi toivoa. laitetaanko instagram kuvia koska ne on ainoita kuvia mitä mulla on viimeseltä parilta kuukaudelta? laitetaan vaan.

 1. tää onkin jo syyskuulta. ollaan siis jonottamassa fun.ia the circuksen edessä ja salakuvasin siniä :-) 2. juttuja joita ostin helsingistä tolla fun. reissulla. mua ärsyttää ku edelliset dr. denimit on maailman parhaimmat housut ja noi uudet oli ihan paskat. saatana. mutta noi kengät on maailman parhaat. 3. taivas joskus. 4. syysloma vissiin alkoi ja oli jotkut vännibileet taas! 
 5. mä ja ihanin neule. 6. koulusta tehtiin vaasan yliopistoon tutustumisreissua ku niillä oli joku esittelypäivä. 7. rakkauskengät in action. 8. uusi puhelin, vihdoin!!
9. billy talent liput rytmikselle. 10. kivaa kynsilakkaa. 11. elämäni mies aka ben billy talentista. iik. 12. sain myös rumpukapulan, uu kovis!
13. ulkonäköä ennen lukion bileitä. 14. oli lunta joskus tosiaan! eipä oo enää. 15. parhaat ystävät ja koordinoitut asut lukion bileissä. 16. 3/5 tyhmästä bändistä sanomassa tyhmiä juttuja.

17. naama kuva. 18. asukuva joltai viime viikolta? perjantai? mulla on toi pipo oikeestaan joka paikassa. paras pipo ikinä. 19. ainiiin, minä ja mun veli täytettiin 18 vähän yli viikko takaperin, uu! oli kakkukestit. olin myös ekaa kertaa baarissa lauantaina. oon oikeesti kamalan vanha, masentaa vähä. 20. mun 3. jakso, jossa mulla on vaan psyka4 ja ruotsi4. ja enkun puhekurssi. ai saatana ku voi jossain vaiheessa alkaa ärsyttää noi kolmen tunnin hypärit. ei ainakaa vielä! 

Öö öö mitähän muuta kuulumisia mulla on! Ei varmaan mitään. Aika tiiviisti tuli tossa. Mulla on huomenna teoriakoe ja kyllä jännittää pirhanasti. Mitä jos en pääse läpi? Auttakaa.

4 kommenttia:

  1. Heei miten pääsit tapaa beniä? tai siis ku oon ite menossa the usedin keikalle viikon päästä circukseen ja olis unelma päästä tapaa heitä jos mahollista ja miulle on ain ollu vähä mysteeri mite ihmiset onnistuu päästä tapaamaa bändejä keikan jälkee :D

    VastaaPoista
  2. tässä on sulle haaste: http://cutthenpaste.blogspot.fi/2012/11/haaste-challenge.html :-)

    VastaaPoista
  3. ompas sulla kivan olonen blogi ja instagram kuvat on mun mielestä just kivoja ja mielenkiintosia vaikka kyseisessä paikassa mulla ei ookkaan käyttäjää :) löysin tän sun blogin siis vasta äsken ja pakko sanoa, että tää ulkoasukin on hieno! mullaki on joskus sellanen fiilis että ei kyllä jaksais millään raahaa järkkäriä mukana, mutta toivottavasti innostus palais sulla bloggailuun taas :)

    käy kurkkaamassa mun blogi, jos kiinnostaa :)
    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista