perjantai 28. syyskuuta 2012

tiistai oli paras

Moikka!! Tiistai oli niiiiin hieno päivä, oon vieläkin ihan onnellinen. Tää varmasti kantaa mun tän syysmasiksen ohi! Eli tiistaina oli Helsinki, shoppailua ja Fun. ja Walk the Moon. Oli ihan mahtavaa, ah. Fun. oli just niin hyvä kun aina ajattelin, ja ette tiedä kuinka paljon oon ajatellut tätä. Kaikki oli ihan fiiliksissä ja se vaan oli niin pirun hienoa. Rakastan keikkoja. Walk the Moon oli kans ihanan piristävä, olin kuunnellu niitä toukokuusta asti vain eli kun sain tietää että ne on lämmittelemässä Fun.ia tuolla. On ihan mahtava bändi, kannattaa niin kuunnella! Mulla oli kyllä keikkamasis vielä keskiviikkona ja torstaina, oli niin hyvä. Ehkä lopetan hehkuttamisen. Joo. AINIIN oltiin tokas rivis ja jonotettiin siis jotain 3 tuntia. Oli sen arvoista, alko kyllä vähä jäädyttämään parin tunnin jälkeen. Ovet aukes sitte 19:15 ja Walk the Moon alko vasta soittaan 20:45 että siellä sai kans sitte seisoskella:-D

Minä ja Simppa tokan rivin humuissa!!
Otin nää Sinin instagrammista, haha. Mulla ei ollu meinaan kameraa eikä puhelinta tuolla mukana koska en jaksanu. Ekassa kuvassa siis Walk the Moonia, tokassa Fun. ja tarkemmin siis vain Nate. Alemmissa kuvissa minä ja Sini + Sanni Walk The Moonin miesten kanssa. Ihanat!! Mennään naimisiin!!!

Ei mulla muuta. Pakko oli tehdä ihkutus.

1 kommentti: