torstai 13. syyskuuta 2012

i can lift a car all by myself

katos katos. meikä täällä! ja arvatkaa! aattelin laittaa mun kalifornia seikkailun ensimmäisen päivän kertomuksen ja kuvia! ihmeellistä.

käytännössä tää oli se "eka" päivä, eli lentopäivä ja hengailu/tutustumispäivä! lennettiin siis indianapoliksesta dallasiin ja dallasista losiin. meitä oli 9 jotka lensi tätä reittiä, ja tunsin niistä entuudestaan 4. oli aika jännää seikkailla noilla isoilla lentokentillä, ja mä olinki se joka piti koko joukon kasas, olin kuulemma "johtaja". tää päivä oli kyl oikeesti tosi kiva, sai tutustuttua uusiin ihmisiin, nähdä vanhoja tuttuja joita ei oo nähny pitkään aikaan. varsinkin oli ihana nähdä mun kanssa suomalaiset!
eka kunnon ohjelma päivä ja suunnattiin bussin nokka kohti kaupungin toista puolta: universal studioita. tää oli paikkana älyttömän siisti, ja jonoja ei ollut niin paljon kun olisi voinut odottaa. suurin osa niistä laitteista oli stimulaattoreita esim. toi transformers oli sellanen 3d juttu ja se oli ehkä maailman siistein! myös sääennustukset hämäs, lupas muka 17 astetta joten laitoin fiksuna tyttönä neuleen päälle. no, loppujen lopuksi siellä oli jotai 26 astetta. en tän jälkeen luottanu enää yhtään ennusteisiin tuolla! mulla tulee vaan kamala ikävä kaikkia ihmisiä ku kattoo näitä kuvia! ps.  toi dora ja diego oli ylipelottavia, tai oltiin syömäs ja ne tuli vaikka kuinka kauan jammailemaan meidän kans, diego myös halaili ja ei sonjan kans arvostettu. voi varmaan päätellä tuosta kuvasta. ja ainiii, oltiin kiertoajelulla noissa seteissä! siisteintä oli tosiaan toi wisteria lane ja grinchin naapurusto! (seuraava postaus tulee ajallaan, mulla on oikeesti se 7000 kuvaa tästä reissusta koneella, ja yritän ne kaikki haravoida kuitenkin!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti