torstai 4. helmikuuta 2010

fly until you crash

Viikko taas vierähtänyt ilman että oon ees huomannutkaan!
Aatella että huomenna on jo perjantai, ja taas harvinaisen tylsä viikonloppu edessä, höh. Kulutan sen varmaan taas Täydellisten Naisten 3. tuottiksen kanssa ja sitten varmaan voisin käydä pari leffaa.
En tiedä miksi aloitin tän tolla. En suunnitellut sitä!

No joo, asiaan, eilen pääsin vihdoin ja viimein shoppailemaan! Ja oli muuten mahtava porukka ja meitä oli PALJON. Siis menimme Seinäjoelle. 7 paikkanen auto, 8 kyydissä. Valittamista ei tullut vaikka olikin vähän ahdasta! Ja kulutin jopa maltillisesti rahaa, koska äiti ei antanut mulle rahaa ja omia säästöjä jouduin käyttään, tai mun kännykkä säästöistä meni pieni osa! Ai niin, ja tänään pitäisi mennä sekin ostamaan, jee!

Mutta ostoksia siiis:



Tollanen ylipitkä paita, mekko jopa, jossa olkapäis niittejää. Toi on ihana, mä tykkään!
Lindex, 19,90€





Ja valkonen paita, jossa vetoketjut olkapäissä. Onlystä. Ja tää nyt oli tällänen juttu että siellä oli sellane että sai 3kpl paitoi 10€ ni sitte minä, Suvi ja Kati ostettiin jokanen yks, niin hinnaksi tuli siis 3,40€.



Ja Kerrang! oli pakko ostaa, koska, no tostahan sen näkee. All Time Low kannes, ja 3 aukeaman juttu. PLUS sitten superihania tarroja jossa mm. Paramore, All Time Low, You Me At Six, Green Day seka My Chemical Romance ja monia muita.. Ja jättijuliste jossa MCR ja Oli Sykes. Voiko parempaa lehteä enää oikeastaan toivoa?

Ainiin, ja hyperi olin myös koulussa jo koska ihana isosiskoni soitti ja kertoi että Green Day on tulossa Suomeen! Tätä oon niin odottanu siitä ku oon ollu 9, että onhan tässä pari vuotta jo vierähtänyt! Iskä jopa lupas mulle jo silloin, että jos ne joskus tulee Suomeen, se kustantaa koko homman, joten iskä, kiitos siitä.

Ja vielä lopuksi pari kuvaa eilisestä Seinäjoen reissusta ja myös yksi posekuva...








Ja tässä siis koko porukka V-O; Kati, Emmi, Hemppa, Suvi, meitsi, Jossu sekä Mira:-)



Ja loppuun tälläinen iloinen posetuskuva itsestäni! Mun silmät näyttää hassulta..

Moipppa:-)

2 kommenttia: