sunnuntai 21. helmikuuta 2010

so sick of being tired, and oh so tired of being sick

Heippa!
Mulla on melko huono olo nyt, kurkku niin kipee ja nenä ihan käsittämättömän tukossa:-) Silti aattelin mennä tonne Mietaan Nuorisoseuralle hengaileen... Kattoo ny tuleeko siitäkään mitään:-)

Mutta tosiaan, torstaina oli penkkkarit! oli aika hirveetä, naamastani tuli nätti kun abit sai vähän meikkailla... hmm

Kuten tästä kuvasta saattaa jo huomata..... hih

hyi, mä en tajuu miks mun hiukset menee noin AA. hirveesti.
Päivän asuna toimi:
Villatakki: Zara
Paita: H&M
Toppi: H&M
Farkut: H&M
Kengät: Vans
(Propsit kuvista Jossulle!)


Ja tosiaan, perjantaina oli meitsin isosiskon vanhat:-) Oli se nättinä. Jouduin siis raahaamaan kameran kouluun, ja kuvata sillä häntä. Tosin, se ei ollut ainoa ketä kuvattiiin... Ja välillä se seikkaili vähän muualla kun minulla.


Minä matikan tunnilla ahkerana opiskelemassa saksaa. Olen tunnollinen oppilas, tosiaankin.



.... ja tässä taas enkun tunnilla. Jee



ja tosiaan, tässä siis armas isosiskoni Mira, ja hänen parinsa Tomi.

3 kommenttia:

  1. hehe oot aika söpö, ja miten nii hiukset huonosti! ihan hyvin ne on?=D

    VastaaPoista
  2. josssu:
    menee huonosti, noi etuhiukset on tollee :( ja lättänät.
    maija: niiin oot;)

    VastaaPoista