tiistai 23. helmikuuta 2010

you can go anywhere you wish, cause I'll be there wherever you are

Tosiaan, oon ollu kipeenä nyt sunnuntaista asti. Kouluun en oo raaskinut mennä eilen enkä tänään.
Oikeesti ihan järkyttävä olo, haluuun olla terve jo ja päästä kouluun. Kouluun lähinnä sen takia että mulla on ihan järkyttävän tylsäää ku ei voi lähtee mihinkään.
Päiväni:

Postilaatikkoon kolahti Miss Mix tossa eilen ja äiti myös kävi kaupassa ja toi mulle Demin.....
Hassua että molemmissa oli Leighton kannessa ja molemmissa oli myös Green Day juliste... En kuitenkaan valita kummastakaan!

Oon paras tekeen ruokaa... Ja tämänkin valmistaminen oli todella vaativaa... Hmm
Oikeesti ei oo kiva syödä ku MÄ EN MAISTA mitään ku oon niinkin sairas.





Ja oon kattonu taas vaan Gossip Girliä (ylläri). Ja katoin myös Reign Over Me'n taas. Toi on yli ihana vaikka ihan sairaan itkettävä. Oon  nähny ton monesti ja silti itken aivan valtoimenaan vielä. Huhhuh.

Meen tästä nyt keittään teetä,  jos vaikka tervehtyisin ja pääsisin pois kotoo jo huomenna:( Heippa!

1 kommentti: