sunnuntai 16. toukokuuta 2010

give me what I want

Moi! Oon taas ollut niin huono bloggari että ihan hävettää:( Anteeksi! Mutta syyksi sanon että 
1. mulla oli kolme koetta viime viikolla (ja kuinka monta koulupäivää täs oli?)
2. äiti ja iskä lähti lahteen torstaina ja vei mun muistikortin mukanaan. Siksi ei kuvia tullut, paitsi siis tänään.
3. eikä oo paljon huvittanut tässä koneella istua koska tuo ilma on aaah.


Mutta tosiaan, olin keskiviikkona Niinalla yötä, perjantaina Suvin ja Niinan kanssa seikkailemassa ja eilen Maijan ja Timnan kanssa. Mua oikeesti harmittaa ku ei oo kuvia! Tänään oon lukenut lähinna biologiaa ja löhönny auringossa. (jotain kuvia löytyy, jotka siis on Maijan kamerasta)










eilisen asu: Mekko C&A, sukkahousut H&M, kengät Puma, Korut KapAhl ja toinen Saksasta, laukku mummon vanha. (woot)


Tylsyys.


Ja vielä: äiti toi mulle tän Lahdesta. Hihi tää on kiva.

Mutta nyt menen löhöömään lisää ja pänttäämään niitä perinnöllisyysjuttuja. Moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti