perjantai 7. toukokuuta 2010

too much of love is too much

Tehdään näin: ne Saksan kuvat tulee sitten kun jaksan muokkailla ja lajitella niitä tänne. Lisäksi en oo vieläkää saanu kaikkia kuvia, joten postaus tulee sitten kun on tullakseen.
Nyt oon vaan ihan järkyttävän väsynyt. Eilen oltiin tukariporukan kanssa Vaasassa ja sen jälkeen jäätiin yökouluun, jossa nukkumissaldo jäi liian pieneksi. (40 minuuttia oisko?) ja sekin osa taisi olla vain horrosta.
Ja keskiviikkona oli ysien tanssijaiset, joissa oli varsin kivaa vaikka porukkaa nyt ei ollut...

Nyt länttään tähän ostoksia ja kuvia.

Oon onnessani tästä mekosta, tää oli just sellanen mitä oon ettinyt! Ja Vaasan Ginassa oli enää tämä jäljellä ja juuri mun kokoa, aah.
eli siis tämä hankinta GinaTricotista.


Koru, JC.
En tämän enempää ostellut, koska mulla on vieläkin säästöä meneillään. Pitäis ostaa huomenna äitienpäivälahja (miten niin jättäny viimetippaan) ja se provinssinkin lippu on vielä hankkimatta... Lisäksi puolentoista viikon päästä Helsinkiin (ah, Monki) ja siellä pitäisi myös olla rahaa.



(hehkeyden puute voi olla suuri näiden takia
1. liian vähäinen nukkuminen
2. meikittä
3. hiukset lattamatta)

Mutta nyt minä sanon että moi ja menen katsomaan Ylpeys & Ennakkoluulon, joka on siis paras leffa ikinä. Olen saattanut sen mainita pari kertaa ennemminkin.

Day 05 - A Song That Reminds You Of Someone

(ainiin, ja tästä päivästä lähtien oon ajatellut laittaa noi musiikkijutut, vaikkei muuta postausta tulisikaan.)

3 kommenttia: