torstai 17. kesäkuuta 2010

Honest to God I'll break your heart, tear you to pieces and rip you apart.






Huomenna Provinssirock, oon niin innoissani! Ihanan armaan siskoni kanssa ja hänen kavereidensa. Mukavaa. Ja tossa pidettiin tiistaina meillä meidän serkun ja mun siskon 18vee synttärit, tosiaan molemmat ei oo täyttäny huhtikuulla... Paremmin kai myöhään kun ei milloinkaan. 

Muutenkin on tuntunu että on ollu tosi kiireistä, töissä kun menee se aamu kuudesta iltapäivällä. Lopun päivän oon tyyliin koneella, luen, katon leffoja tai pelan Rock Bandia. (Ja oon vieläkin vihanen siitä että mun Green Day Rock Band ei oo saapunut, vaikka sanottiin että tällä viikolla pitäis!)
Ja oikeestaan eilen oli eka päivä jolloin jaksoin lähtee yli päätään johonkin, ja sekin suuntautui Suvin ja Niinan kanssa ABC'n kautta urheilukentälle. Tänään olin myös samojen ihmisten kanssa Maijalla. Ja huominen taas menossa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti