keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

I waste it, faked it, ate it, now I hate it










Tässä on vähän kuvia parin päivän ajalta. Noi ekat kuvat on juhannukselta, jolloin olin Hempalla! Oli mukavaa.
Tänään olin Keskisellä, ostokset jätin tarkoituksella minimalistisiksi, koska ensi viikolla pitäisi Tukholmaan mennä ja rahaa pitää olla! Aah, en jaksa odottaa että pääsen syöksymään kaiken maailman kauppoihin. Ai niin, ja mun palkka tuli, 830€! Elän sillä ainakin hetken... Ja siis viimeisenä on ehkä ylikuunnelluin levy hetkeen,  mutta ah kun onkin täydellinen lätty!
Ai niin, ja iskä vihdoin hommas mulle sen Green Dayn Rock Bandin. Kerron teille tarinan joka on aiheuttanut mulle hirveesti harmaita hiuksia. Tilasin siis ton pelin jo 3 ja puoli viikkoa sitten, ja odottelinkin sitä jo jotain 2 viikkoa. Viime viikolla sitten tulikin ilmoitus että peliä ei ole saatavilla. Kiitos että ilmoititte aikaisin. Tänään yritin metsästää sitä tuolta Keskisiltä, mutta ei ollut sielläkään. Mutta nyt, kaikki on hyvin, iskä tulee huomenna kotiin ja saan mätötä sitä seuraavan ikuisuuden.
Mutta eipä mulla mitään muuta, kaks päivää pitäis jaksaa vielä töissä ja sitten alkaa kauan odotettu kesäloma!

Green Day - Redundant

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti