sunnuntai 15. elokuuta 2010

I point a finger but I just can't place it.

Moiii! Nyt tulee pitkä tarina mun mahtavasta viikonlopusta, että jos ei voisi pätkääkään kiinnostaa, niin suosittelen vahvasti skippaamaan tämän postauksen! Eka laitan kuitenkin kuvat:-)








(anteeksi, noissa kaikissa on mun tumblr)


(oon pahoillani että näytän ihan hirveeltä, mutta kattokaa nyt Jackia. Tui)









Elikkä, perjantaina lähdettiin meidän sedän kanssa Helsinkiin päin! Haettiin meiän täti lentokentältä, ja sen jälkeen ne heitti meidät Tikkurilaan, josta sitten junalla Keravalle! Harmittavasti noustiin asema aikaisemmin pois junasta, en tiedä:D:D:D Mentiin mäkkäriin, koska en ollu syönyt mitään koko päivänä, ja kello oli jotain puol kymmenen? Siitä sitten Sinille, naureskeltiin ja mä ainakin jännitin melko lailla sitten sitä lauantaita.
Heräsin yöllä noin 7 kertaa, ja en saanu enää nukuttua sitten puol seiskan jälkeen. Että kokonaisuudessaan nukuin jotain 3-4 tuntia.... Herätin muut siinä joskus  vähän yli kaheksan, ja lähdettiin siinä joskus puol kymmenen maissa portille (meidän piti lähteä aikasemmin, mutta kappas kun alko sataan ihan tuhottomasti). Oltiin siellä joskus kymmenen aikoihin, mutta onneksihan siellä ei ollut vielä paljon ihmisiä! Portit aukes yhdeltätoista (oikeesti joskus kaskyt yli), ja sitten kyllä alko ihan tuhoton juoksu! Mä en ees tajuu miks ne laitto sen Rocklavan sinne mäen päälle, olin valmis kuolemaan sen juoksun jälkeen... Ja siinä sitten tapahtui niin, että siinähän oli just joku bussi, tummenetuilla ikkunoilla varustettuna, peruuttaamassa ja melkein juostiin sen alle... No, päästiin eturiviin, (Zackin puolelle), joka oli ihan mahtavaa!

All Time Low alkais soittaan, 14:30, ja niitä ennen soitti jonku Ankanpoikarockin voittajat, en tiedä? Jotain nuoria kuitenkin. Joitain hyviä lauluja ne soitti:-) Mutta kesken niitten setin ATL seisoo siellä sivulla hetken, niin kaikki alkaa huutaan (Minut mukaan luettuna). Siinähän ne sitten lopetti, ja alko jo jännittään niin tosi paljon, kun tiesi että kohta ne on tossa ihan edessä! Miehet, joita oon palvonut viimeiset neljä vuotta, ja toivonut näkeväni.

No, sitten se alko! Damned If I Do Ya alkoi, ja oikeesti olin hetken sillee että "tapahtuuko tää oikeesti NYT". Oli ihan yli hienoo. Olin kirjottanu mun kämmeniin että "HI JACK", ja Jack huomas ne! Ilmeiltiin siinä hetki toisillemme jotain, ja sitte se lähti. Tää tais olla Party Songin aikana? Olin ihan taivaassa! Ja sitten kyllä Alexkin tuli siihen, ja sitten se katto kans suoraan muhun ja hymyili! Oikeesti, tiedättekö te miltä tuntuu, kun oikeesti neljä vuotta on haaveillut että noin käy, ja sitten niin tapahtuu?
No keikka oli ja meni, ja sen jälkeen mentiin ostamaan paidat yms. Mentiin, ostettiin, ja takasin sinne lavalle! Ne sattu tuleen juuri samaan aikaan sinne takas, niin olin ihan jee! Sain kaikilta muilta nimmarin, paitsi Zackilt ku se lähti siinä jossain vaiheessa johonkin:( Ja Jackin kanssa yhteiskuva! Sen jälkeen yritin saada Alexin kanssa kuvaan, mutta just ku pääsin siihen aidalle, Matt (tour manager) tuli sanomaan että niitten pitää mennä. No Alex tuli kuitenki vielä halaamaan, ku oltiin niin pettyneen näkösii (hahaha) ja sain halata sitä! Oioi.

Nyt oon niin taivaissa vieläkin että moi:-)

3 kommenttia:

  1. ui vähä hieno toi all time low paita :-------) ja oon niin kateellinen ku ite en päässy ollenkaa=(=(=(

    VastaaPoista
  2. Mäki tykkään! Siellä oli tyyliin kahta paitaa, toi ja sit sellanen mis oli niitten kuva, niin halusin mieluummin ton:D Ja ne paidat myi loppuun sitte heti keikan jälkeen että hehe:DD
    Harmi kyllä ettet päässy:(

    VastaaPoista
  3. jeee munkin ottama kuva tässä :'D

    VastaaPoista