keskiviikko 25. elokuuta 2010

shoes shoes shoes

Joku tajusi kysyä kenkäpostausta, ja mulla oli eilen ylimääräistä aikaa niin kuvasin (lähes) kaikki mun kengät! (ainakin ne jotka ei oo piilossa). Ja kyllä, olen lähinnä sellainen ihminen joka ostaa merkkiä. Kivaa:)



Vans, Pariisista hankittu. Nää on yhet niin lempparit. Ne on jo niin kärsineet mutta...


Vans, Münchenistä? Nää on uusimmat, tosin ne ei siltä näytä... 


Tottakai tutut ja turvalliset conssit. Nää on kyllä nyt niin sellasessa kunnossa että... Ankkarock, alun vesisade ja kun alue on hiekkaista/mutaista. Tulos.


Puma. Nää on varsin kivat jalassa, vaikka en farkkujen kanssa tykkää näitä käyttää yhtään.


Vans, Varsovasta. Nää on kyllä ehdottomasti mun lempparikengät, nää on ylimukavat ja oon näillä ollut lähes kaikilla keikoilla... Rakastan. 


Lacoste. Nää on mun "nopeaa jalkaan ja menoks" kengät. Hihi

Vagabond. 

Ja no, näitten lisäksi mulla on korkkareita, muita balleriinoja ja sitte joitain muita sekailaisia, ja lisäksi talvikenkiä joita en jaksanut kaivella.... Oon laiska, tiedän.

Illan aikana/huomenna kunnon postausta taas kehiin:)

1 kommentti:

  1. ja se joku olen minä :) aaa sulla on nii paljo kivoja kenkiä <:

    VastaaPoista