tiistai 16. marraskuuta 2010

I hate this town cause no one can understand











Vihdoinkin Kanarian kuvat sain tänne. Haluaisin nyt tällä hetkellä johonki lämpimään paikkaan pois stressistä. En päässyt matikasta läpi, mutta yllättävästi se ei haittaa mua ollenkaan.
Mua myös jännittää että pääsenkö vaihtariksi. Haluisin sitä niin paljon mutta mua jännittää ihan sairaan paljon olla 10 kuukautta pois tutuista ihmisistä ja ympäristöstä ja omasta kielestä. Mutta jos en pääse, vajoan johonkin, koska tää on ollu mun unelmien listoille niin kauan kuin muistan. Ja en osaa päättää kummanko laitan ekaksi vaihtoehdoksi, Yhdysvallat vai Australian. Jos siis pääsen.

5 kommenttia:

  1. uui missä päin kanarialla oot ollu? =D ei vitsi haluun kans jonnekki lämpöseen :--------(

    VastaaPoista
  2. LAITA AUSTRALIA! :) koska se on lämmmmmmmin! ja siellä on kenguruja. :DD

    VastaaPoista
  3. Oooh, mä en uskaltas lähtee vaihtoon :D tulis liian kova ikävä kaikkia :-( ja mä kannatan kans australiaa, serkku oli siel vaihdossa vuoden, mutta jäiki sinne pitemmäks aikaa, tykkäs kuulemma kovasti ja palas sitte loppujen lopuks miehen ja lapsen kans :--------D

    VastaaPoista
  4. sanna: olin gran canarialla, playa del inglesissä! :D

    voi, australiaan päin oon itekki alkanu kallistua enemmän, vaikka oon aina haaveillu usasta, ihmeellistä! :DD

    VastaaPoista