tiistai 30. marraskuuta 2010

We're gonna start a riot






Pihalla on kylmä. Mutta siellä on nättiä. Noiden nopeiden kuvien ottamisen aikana mä kerkesin jäätymään jo ihan totaalisesti. Ai niin, ja haluatteko tietää kivoimman jutun mahdollisesti ikinä? Mä pääsin vaihtariksi.
Vaikka mulle tulee ihan älytön ikävä kaikki täällä, mutta onhan se silti siisteintä ikinä. Mutta nyt on ihan hirveesti stressiä kyseisen asian takia, kirjotin viikonloppuna kirjeen omista ominaisuuksista, kotikaupungista, perheestä, vapaa-ajasta yms., täyttänyt noin 7 paperia moneen kertaan, ja myös pitänyt hoitaa paljon asioita rehtorin ja muiden kouluihmisten kanssa. Ja sitten mulla on torstaina rokotus (terveisin henna ja hänen inhonsa kaikkia neuloja kohtaan), lääkärin terveystarkastus ja hammaslääkärintarkastus tähän samaan syssyyn. Hmph. Mut kohtahan tää stressi sitte loppuu ku torstaina pitäis paperit olla jo matkassa muualle!

4 kommenttia:

  1. hui vähä siistii! nii mihin maahan meet? :--o

    VastaaPoista
  2. apuaa ku siistiii:------O minne?

    VastaaPoista
  3. mä en tiedä vielä! saan vasta maaliskuussa tietää, että tästä tää jännitys alkaa:(
    mutta maat joihin hain niiin: 1. australia/uusi-seelanti 2. yhdysvallat 3. kanada :-)

    VastaaPoista