torstai 11. marraskuuta 2010

If it means a lot to you




Heippa! Oli meinaan pieni kirjoitustauko tässä, anteeksi! Koeviikko oli ihan yhtä raastava ku muistinkin ja tosiaan sen jälkeen en oo jaksanut miettiä oikein mitään. Mutta jos tää nyt tästä sitte lähtis käyntiin uudestaan!
Muuten mun elämä on ollut ihan tylsää, en saanu oikeen mitään synttäriksi muuta ku rahaa, nyt vain haluaisin päästä johonki tuhoamaan ne! Mun päivät on lähinnä koostunut Vampyyripäiväkirjojen ja Greyn Anatomian kattomisesta ja Simsin pelaamisesta. Isosisko kun osti ton Iltahuvit lisäosan, ja olen lievästi koukuttunut. Ai niin, ja oon kuunnellu viime päivinä lähinnä Good Charlotten 'Cardiology'-levyä, joka on ihan mahtava että lämpivät suositukset täältä suunnalta! Lisäksi kovassa soitossa on taasen ollut A Day To Remember ja varsinkin Homesick albumi, ja odotan niin kovasti nyt sitä uusinta. Viisi päivää niin sekin pääsee kovaan kuunteluun!
Heippa taas, katsotaan jos nähdään vielä huomenna!

3 kommenttia:

  1. paljo toi rock soundi makso? :-D ja mistä se on.. tarvin sen kans koska.. noh, liikaa hyviä bändejä =D

    VastaaPoista
  2. mulla on WSMFY jo koneella aaaa tää on hyvä♥♥♥

    VastaaPoista
  3. se makso 8,30 ja ihan kauhajoen valtista on haalittu! :D kauhajoen ärrällä myydään kans, samalla hinnalla<:

    AI ONKS SE VUOTANU, no ehkä mä sorrun sen lataan nyt etukäteen koska hihi on niin fiilareissa!!

    VastaaPoista