perjantai 22. heinäkuuta 2011

i'm not calling you a liar, just don't lie to me

 korkeavyötäröiset (rakkaus)sortsit; monki, maailman ihanin neule-asia, ginatricot
 edustavan ryppyinen paita h&m, toppi h&m
rakkauskengät(!!!) vans ylläri, hajuvesi DKNY


moikka! oltiin tossa tallinnassa ja helsingissä:-) tallinna oli kyl vähä pettymys, en löytäny muuta ku nuo vanssit jotka on kuitenki niin ihanat että. ja osti iskä mulle matkalaukun matkaa varten. (15 päivää, apua!!) helsingistä sitten nuo muut löydöt. paitsi maailman ärsyttävintä on kun löydät maailman hienoimman paidan ja mekon, molemmissa napit edessä, otat kokoja väliltä 38-42, ja näyttää muuten kivalta mutta sitten tulee ongelmia eteen kun eräästä kohdasta napit vaan ei. kiroan h&m'n tämän takia jonnekkin. teki mieli huutaa siellä sovituskopissa että jumalauta nyt. mutta ei siitä sen enempää. ja niin sain mun kummeilta päiväkirjan mun vuotta varten, se on ihana. mua hirvittää nää hyvästien jättö jo nyt. kaikista typerin asia tässä mun lähdössä.
loppuun vielä hieno kuva mun matkalaukusta!!
se on söpö.

1 kommentti:

  1. miten siisti matkalaukku!!!!1111 ;ooo mä joudun varmaan kantaa kaikki tavarani käsis tai jotaki ku ollaan niin köyhiä

    mut MEILLÄ EI SAA SIT ITKEE onko selvä, vaikka onki sun läksiäiset mut kyyneliä ei suvaita

    VastaaPoista