torstai 22. lokakuuta 2009

I thought I'd never see the day when you smile at me

Heipppahei:)
Ensinksi voin sanoa että puhkun ylpeyttä koska sain 9- saksan kokeesta! Oikeesti, olin niin varma että tämä meni niiin metsään että numero laskee kerralla ysistä seiskaan. Onneksi näin ei todennäköisesti käy... Vaikka puhumista harrastan silloin tälllöin:)
JA oon iha murtunu eilisestä CSI'n jaksosta, tuota oon pelännyt nii kauan:( Hyvästi Grissom. Onko siinä ohjelmassa enää mitään intoa???+ on. Mutta silti, yhyy.

paras koko ohjelmasta! Mutta nyt iloisiin asioihin: AAMUNKOI TULI TÄNÄÄN <3>



rakkaus:





täydellistä on nyt! Aattelin että alan kerään nyt noi kaikki muuutki enkuksi!


Ainiin, tähän väliin vain että en jaksa laittaa mitään päivänasua, koska se on sattumoisin jo kerran tuolla alhaalla öööö.


Mutta eilen oli myös kivaa! Mentiin Maijalle hih. Meidän piti eka kattoo leffa mutta sitte ei löydetty sitä mitä haluttiin ni vaa hengailtiin, puhuttiin ja otettiiin kuviii! Oli kivaa, on ne vaan parhaita. hih.


Tässä oli ystävämme Mirri, tai siksi Niina ainakin nimesi sen. Joku seikkailukissa se oli, mutta sellane pentu vielä ni se oli tuitui!
Tässä vähän ME, mutta minä ja Suvi pääosassa tottakai;) muut ei mahtunut, kiitos minun.

lala parhaita<3>
Mutta niin eipä tässä muuuta!
I'll best be on my way
out
Henna

2 kommenttia:

  1. Heips!

    Mun oli tarkoitus lähettää sulle kommentti, mutta empä mä sitä näköjään lähettänytkään? Jos saat multa kahteen kertaan viestin, niin älä ihmettele, en ole seonnut. Vissiin :)

    Eli tarkoitus oli vaan sanoa, että jostakin tänne pomppailin ja blogisi vaikuttaa oikein kivalta. Ja varsinkin blogisi nimi on a-i-v-a-n ihana!

    VastaaPoista
  2. Haha kiitoskiitos!:-) Rakastan tätä nimeä myös, ja se laulu josta olen sen ottanut niin on ihan mahtava:-)

    VastaaPoista