lauantai 17. lokakuuta 2009

Old habits die hard, but I'm too young to die

Heissulivei<: Niin, tulin tosiaan eilen illalla Tallinnasta kotiin ja oli kivaa! Rahaa meni että hups vain mutta silti jäi aika mukavasti! Mua vaan alko tuskastuttaan autos ku mun iPodista ei tullu mitään hyvää enää:( Sekotuksella kun yritin. Ennen sieltä tuli aina:( Mua ei vaan huvittanu kuunnella mitään muuta ku Owl Cityä, Paramoree, You Me At Sixii ja Haloo Helsinkii ? Vois poistaa sieltä jotain, ku se on ihan täynnä ettei sinne mee enää mitään>: pitää varmaan ostaa vähintään 16GB seuraavalla kerralla.

Mutta niin, oikeesti inhoon noita Tallinnan pikalaivoja, tai ainakin sitä ekaa. Oikeesti olin niin lähellä oksentamista jo että huhhuh:( Oon meinaan kerran jo oksentanutki sinne laivaan, terve kaikille jotka siellä silloin matkusti:)
Ehkä nyt voisin kertoa ostoksistani! (kaikkiin en laita hintoja koska en muista niitä euroina)





Elikkäs niin

Tunika: New Yorker, 12€. En tiiä uskallanko vielä käyttää tota mekkona, ku en tiiä että onks se tarpeeks pitkä:D

Ja siis farkkulegginsit: Vero Moda, 13€. Mun oli pakko ostaa yhet farkkulegginsit, vaikka aluksi aattelin että en ikinä sellasia osta....

Joo koruja....

Kaulakorut: New Yorker, olikohan 6,75€.

Rannerenkaat: Accessorize, en muista hintaa

Korvikset: Accessorize, en muista näitäkään...


Ja paras: DKNY'n Be Delicious hajuvesii<: Laivasta 38,70€ Oon ovela ku näyn tuossa<:
Hehheh, minä ja siskoni Mira jossain paikassa juomassa KOKISTA omg.
Tämä kuva vain siksi että ostin tuon huivin myös! Ihanin ikinä, oon ettiny tollasta yli isoo vaikka kui kauan! Zarasta se löytyi, 13€
Ja nyt paras kuva:



BB-RAGNAR. Joo, rakastan BB'tä vaikka ehkä maailman tyhmin ohjelma onkin. (=koukussa olen). Joten olin aika iloinen hehheh ja oon oikeesti niin repees tos kuvas! Mut oikeesti Raksu oli tosi sellane kiltti ja mukava, ainaki sen hetken ku puhuttiin.

Ja sit siel oli BB- TUIJA. hyi helvetti, inhoon sitä... Ja sit se istu siin meiä lähel et sen ininä vaan kuulu.

no mutta nyt olen hiljaa<: kohta Niinalle!

xoxo Henna

1 kommentti: