keskiviikko 14. lokakuuta 2009

You don't deserve a point of view, when the only thing you see is you

Voin kertoa: olen addiktoitunut.
Paramoreen ja You Me At Sixiin. LAlAl vaikka Pmore oon kuunnellu nyt jo kolme vuotta ja välillä en oo kuunnellu yhtään mutta tää uus levy on jo niin mahtavuuden yläpuolella että ei herranjumala. Ei muuta.
Tai no on.

Olin tänään Keskisellä:) On se hieno paikka hehheheh. Rahaa taas meni johonki enkä ees huomannu thih.
Asiaan siis varmaan nyt:

Asuni tänään oli harvinaisen tylsä:

Paita: New Yorkista joo:) Ikinä en itse ole siellä käynyt (unelma) mutta meiän vaihtari joka siis oli Nykistä niin sen vanhemmat toi meille tollaset paidat! Rakastan tota paitaa sanonpa vaan:)



Toppi: Bershka! Pariisistaa. (Maija nauraa aina tolle nimellle)



Housut: H&M






Ja mun uudet kengät näkyy hienosti tossa vieressä! Jotka siis ostin tänään tuolta Keskiseltä. Ja siisti huoneeni.






Ostin: (noitten kenkien lisäksiiii)











Täydellisten Naisten 2. tuotantokauden! Ja maksoi vain: 12,95, eli ihan sairaan halpa.







Ja tästä tulee mun addiktio, oon niin varma siitä!
Eli Rock Band, ja oli pakko ku 50€ VAIN makso herranjumala. Vaikka se peli piti ostaa sillee erikseen mutta en jaksanut siitä ottaa kuvaa koska eikö se nyt selvä asia ole:) Oikeesti äitillä ja iskällä menee varmaa hermo ku meitsi aina tuolla yläkerrassa :)



Hmm en löytäny mitään kivaa laukkua sieltä nahkapaikasta, ärsyttävää. Mul ei oo muutaku toi JB'n kangaskassi ja sitte tollasiiii pieniii yh.




Otin tälläsii samanlaisii kuvii viikolla vaikka kuinka paljo! Aamulla vaan piti mennä tonne mutta oikeesti noista tuli hienoi:)

Uusi postaus tulee varmaan lauantaina kun tulen Virosta, huomenna herätys iha pirun aikasi:(

xoxo, Henna

3 kommenttia:

  1. kiva teitsi on kokoaja lomalla menos ja mä nukun :--) oon ilone ku on hiema elämää ku meen sjoelle huomen ♥ *w* ok nyt oon virallisesti kateellinen tosta rock bandista ^^ --lauradude(;

    VastaaPoista
  2. :D:D tallinna on jotenki nii kiva paikka en vaa tiiä! ja rahaa vaan meni ihan saakelistiXD
    toi rock band on jotain niin<3 oikeesti koko ajan oon soittaas sitä:(

    VastaaPoista
  3. nauraisit itekki jos tietäisit ne jutut siitä kaupasta :--------DDDDDD

    VastaaPoista