perjantai 23. huhtikuuta 2010

I am a mountain, I am the sea. You can't take that away from me

Heippa! Mun kamera on vieläkin mun isosiskolla, joka saapuu tänään joskus myöhään sieltä Tukholmasta! Huomenna tulee kuitenkin postaus, jossa vähän esittelen mun ostoksia tältä päivältä! (mitenköhän kävi sen mun säästämisen..... no oikeesti sitä voi vieläkin siksi kutsua, lähti alle kympillä!) Ja nyt se on melko varmaa että sunnuntaina Müncheniin, vaikka vielähän tässä voi vaikka mitä sattua!

Mutta mäkin aattelin aloittaa nyt tämän:

Day 1
Your Favorite Song

tällä hetkellä:


All-time-favourite:

(jos joku ei tienny, niin tästä laulustahan tämän blogin nimikin on tullut! paras laulu _ikinä.)

3 kommenttia:

  1. oon nero ja tiesin ton että sun blogin nimi tulee tosta biisistä 8)

    VastaaPoista
  2. hihii! oikeesti toi on nii paras laulu ettei toista:(

    VastaaPoista
  3. nii onki, muutenki all time low on huippu!

    VastaaPoista