torstai 8. huhtikuuta 2010

If you're an ocean, I wanna jump right in

Moikka! Anteeksi, anteeksi, mutta mulla ei tuolta Rukalta juurikaan kuvia ole. Sää oli nyt mitä oli, ja suurimman osan ajasta olin rinteessä, jonne en jaksanut kameraa ottaa mukaan. Ja sen jälkeen en ikinä enää ollut edustuskelpoinen joten.....


Mutta tänään olin parturissa! Menin sinne ajatuksenani jotain kuparinruskeasta, vähän punaiseen ehkä vivahtava. No, näistä tulikin vähän enemmän kuin pelkät vivahtavat, mutta eihän se mua haittaa, oon aina halunnut punaiset hiukset mutta ikinä en oo sitä tehnyt, pääasiassa sen takia että äiti ei ole antanut, ja sehän nämä huvit maksaa!


Tai mun entinen juurikasvu on nyt melkolailla oranssi, ja muuten nää on ruskeet..... Voi kuulostaa melko sekasotkulta, mutta itse tykkään näistä todella paljon! Nyt pari kuvaa ja yksi ihanimmista lauluista, joita oon ikinä kuullu!








Mikä näis The Almostin lauluis on, kun nää on näin ihania?


Now I'm off!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti