lauantai 17. huhtikuuta 2010

remember when we never had to remember when times were better?

Heippa! Mulla on taas ollut varsin tälläinen peruslauantai, en oo ees lähteny sisältä mihinkään. Osa syy oli siihen koska masennuin lievästi nähdessäni ensin vesisateen, sitten räntäsateen ja sen jälkeen valtavia lumihiutaleita....... Mä olin jo valmis kesään (kukapa ei ton talven jälkeen)!

Sen takia mun päivä on mennyt Suvin kanssa oleskeluun, Rock Bandin pelaamiseen, Paramoren  kuunteluun, lehtien lueskeluun, O.C'n katseluun ja lisäksi oon seurannut hullun lailla kaikkia uutissivuja, odottaen vain että se tuhkapilvi häviäs. (tällä hetkellä pitäis vissiin maanantaina sen kadota!) Ja jopa kävin juoksees juoksumatolla, ylpeys on suuri. Ja myös ihana isosiskoni oli Keskisellä ja toi mulle The Killersin Day & Agen, vihdoinkin.





Ja mun rahat varmaan haihtuu kohta savuna ilmaan, mun pitäis ostaa ens viikolla siskolle 18-vuotis synttärilahja, ja sen lisäksi mun pitäisi vielä hankkia ne Provinssin perjantain liput.... Ja sitten vielä se saksa! No, kai tästä selvitään.

5 kommenttia:

  1. O.C. ♥

    ja ihan tyhmää tollanen sade :-(

    VastaaPoista
  2. mä rupesin huutamaan ku näin ikkunasta valtaisia lumihiutaleita... perkele! ja tää äkisti kylmentyny sääki on kuulemma sen tuhkapilven syytä. angst.

    VastaaPoista
  3. miyarou: tosiaan, oc<3 ja oikeesti, tulin vihaseksi kun näin sadetta!
    emma: no mäki meinasin! ja kuulemma toi sade voi olla hapokasta sen pilven takia;) mutta ei vaarallisesti!

    VastaaPoista
  4. hei kiva uus banneri ja ulkoasu! :)

    VastaaPoista