lauantai 24. huhtikuuta 2010

loose lips sink ships


Tosiaan, niitä ostoksia!

Takin takia me sinne pääasiassa mentiin, mun oli pakko saada ton nahkatakin kaveriksi joku muu! Mä en oo viel päättäny että onko toi liian pitkä, mutta mä silti tykkään tästä!
Only 39,95. (Tähän vielä pätee se lupaus koska äiti makso tän ja mä tarvitsin tämän)


Oon varmaa rakastunu tähän paitaan, tää on ihanan löllö. Ja H&M aleista 9 eurolla.


Oon rakastunu varmaan tähänkin. Tääkin on alesta, KappAhl 2,20€

Ja siskoni siis saapui eilen Tukholmasta ja toi mulle karkkia (ylläri). Sen lisäksi se oli ostanu BikBokista ihanan paidan. No onneks se ei oo uus asia kummallekkaan, että käyn sen vaatekomerolla kun omat ei innosta. Ja se käy mun.

Mutta niin, nyt on jo aikalailla tosi varmaa että lähden sinne Müncheniin! Oon niin innoissani! Ja innostustani ei vähennä se, että huomenna pitäisi olla +25. Vuhuu! Tämä päivä menee sitten siivoillessa, pakkaillessa ja kaupaskin pitäis vielä käydä.

Tschüss alle! See ya in a week.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti