tiistai 24. huhtikuuta 2012

get out get out get out of my head

moikka. kuvaamisen oon taas unohtanu ihan täysin! mitähän oon täs nyt tehny, hengannu camberin ja muiden kanssa, kattonu leffoja ja kuunnellu one directionii..... ja stressannu turhista! lähden torstaina french lickiin (tää on maailman paras kaupungin nimi oon ihan varma) johonki rotaryn konferenssiin ja lauantaina saadaan puhua jotain huttua... saan ainaki tekosyyn laittaa mun rakkaan rotarybleiserin niskaan<3 varasin just tosiaan liput indianapoliksesta nykiin 9.7. (siis tää on mun kotimatka, olin ostanut nyki-helsinki liput ennenku lähin ja sain vaihtaa päivää). mua pelottaa vähän kun joudun lentään ton välimatkan indy-nyc matkan yksin koska en oo ikinä joutunu yksin lentämään, mutta onneksi nyc-helsinki saan seuraa ihanista kanssa vaihtareista. sitten  luin mun lipuista että saavun JFK'n lentokentällä terminaali kakkoseen ja helsingin lento lähtis terminaali kasista. olin täällä jo aivan hulluna kattonu kaikkia jfk'n terminaali karttoja ja ottanu selvää että kuinka niillä junilla pääsee siellä liikkumaan terminaalista toiseen... kunnes tarkistin viidennen kerran ja olikin että helsingissä terminaali kakkosessa, mutta jfk'lla ihan siellä kasissa! huusin että HALLELUJA ihanaa että american ja finnair on samassa... oon varma että olisin eksyny muuten:-D hyvä stressata tälläsistä reilu kaks kuukautta ennen....

ps.................. tässä on todiste kuinka paljon oon kuunnellu one directionii... last 7 days hyi

2 kommenttia:

  1. mä oon lentäny paljon yksin tän vuoden aikana! se on helpompaa ku luulis. ja eksyin amsterdamin lentokentällä:))))

    VastaaPoista
  2. en oo varma onks sut jo palkittu, mut sulle ois palkinto mun blogissa :)

    http://itisnotsosimple.blogspot.com/

    VastaaPoista