tiistai 3. huhtikuuta 2012

lempiostoksia amerikasta

eli tätä ainakin pyydettiin! (saa ehdotella vielä jotain muitakin) eli tässä on mun lempilempilempi ostokset joita oon tehnyt ameriikoissa! oon tosi ylpee itsestäni koska en oo hirveesti shoppaillut, tai aina on se pieni ääni joka takaraivossa kuiskuttelee että mun pitää tavarat saada takaisin suomeenkin joskus...

 kaks ekaa forever21sta ja pinkki huppari american apparellista. oon käyttäny näitä kaikkia varmaan kaikkien muiden kyllästymiseen asti:-D Noi kaksi inkkarivibaista neulette on ihania ja mukavia ja saa vaan kaiken näyttämään kivemmalta. american apparelin hupparin oon halunnut ikuisuuksia ja tää oli varmaan mun eka ostos amerikassa:-D olihan se 46 dollarin hinta vähän mietinnän arvoinen, mutta katunut en oo yhtään, on meinaan maailman mukavin asia minkä oon ikinä omistanu. oikeesti.
 volcomin paidan ostin pacsunista kun siellä oli jotkut sika hullut alet:-D makso jotain 6 dollarii ehkä. se on ihana, vaikka näin kesällä (nyt on kesä) se on ihan hirveen kuuma kun siinä on fleece alla.... talvella oli kyllä ihana kun lämmitti mukavasti. gapin reikäneule on  kans kiva, maksoin vissiin 14 dollaria tosta ja se on oikeesti ihan sairaan pehmee ja siinä on ihanan pehmeet hihat. ainoo miinus on että monella opettajalla ja oppilailla on tää mun koulussa:-D
 levisin mustat farkut nyt on selvästi ihan sairaan hyvät. ja kun suomessa nää maksaa 90 euroo niin täällä maksoin 36 dollarii macysissä... pacsunin farkut on kans yli hyvät, ne on pehmeet ja ne nousee kivasti vähän ylemmäs vyötäröllä.
 tosta hooämmän neuletopista tuli varmaan heti mun lemppari. se on vaan ihana. ja mun pacsunin superhipster paita on niin hipsteri oikeesti, siinä on pääkallo, tiikeri, sulkia, kettuja ja kotkia samassa paidassa:-D
 kosmetiikka on täällä niin pirun edullista. maybellinen ripsarit on ehkä neljä dollaria, ja sitten noi macin puuterit on ehkä 20 dollaria? kivaa ostaa meikkejä. suomessa sitten varmaan ajattelee taas lisää....
 en muista paljon toi lacosten hajuvesi oli, ehkä 40 dollaria. se on ihana, ja kun siskolla on sama niin tuli aina hirveet mira-vibat tosta aluksi:D halusin ostaa kans d&c hajuvettä joka äitillä oli mut en löytäny. hauskaa. tykkään victoria's secretin tuoksuista kans hirveesti. en oo kauheesti hamstrannu noita vielä, tai siis hamstrasin kyllä mutta lähetin kaikki suomeen joululahjaksi. onhan mulla aikaa tässä.
 aussien tuotteet on niin halpoja täällä että ihan itkettää. noi on kaikki 2,50 - 3 dollarin hintaluokkaa..... ja sitten on noi mun käsidesinfiointi putelit:-D ok, nää on tullut täällä amerikassa mun hygienitarpeisiin lisänä. noi kaikki haisee niin hyvältä ja täällä kuljetan noita ihan joka paikassa (ja siis oikeesti joka paikassa). näitten takia en varmaan oo kertaakaan ollut kipeenä täällä!! jee
 en oo kauheesti kenkiä ostanu täällä... ostan kyllä ainakin yhdet conssit vielä täällä ollessa, kun ne on täällä kuitenkin vaan 30 dollarii...... mutta forever21'n bootsit on ihanat, ja oon käyttäny niitä ihan sairaasti, siksi vähän kuluneet. ja ainiin maksoin noista vansseista 14 dollaria ja kaikki tietää kuinka paljon rakastan vansseja.
tässä on vielä lempilevyt ja -kirjat jotka oon täällä ostanut. suosittelen kaikkea. tiiän että perks of being a wallflower on suomeksi (elämäni seinäruusuna) ja se on yks mun ehdottomista lempikirjoista ikinä!!! että lukekaa. siitä tulee leffa syyskuussa jossa on logan lerman ja emma watson että suurempi syy vaan lukea!! rakastutte ihan varmasti.

10 kommenttia:

  1. yh ranteet auki mulla on niin ikävä pac sunia. ja noita bath and body worksin desinfiointi aineita!! D: mul on viel onneks pari jäljellä sen verran mä niitä kotiin raahasin hahah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pacsun on oikeesti maailman ihanin!!!! sieltä löytää aina jotain kivaa:C ja noi on ihan sairaan hyvän hajusii, ja aina kun on jotkut alet et niitä saa tyylii viis viidel dollaril tai jotain niin juoksen pää kolmantena jalkana hamstraamaan niitä:--D kamalaa

      Poista
  2. ihaneja etenki tos ylimmäs kuvas toi keskimmäinen taidan viedä sen sulta sit itelleni 18 vuotis lahjana.............

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä pliiiiiis ainiin ostan sulle jotain kivaa kun pääsen joka kompensoi sitä ettet varasta tota:(

      Poista
    2. varastan sen silti!!!!!!!!!666

      Poista
  3. :(((((((((((( niiin halpaa voisin itkeä

    VastaaPoista
  4. Oi kivoja ostoksia! Tykkään noista paidoista :)

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. okei kelpais mullekki jos aussiet olis suomes tota hintaluokkaa :D ihania ostoksia x

    VastaaPoista