lauantai 7. huhtikuuta 2012

Oh Lord, I'm still not sure what I stand for

vähän erilainen pääsiäinen. ei ainakaan virpojia kuulunut. (paitsi amerikkalaiset pitää mua tosi outona kun kerron tarinoita kuinka vanhemmat pukee lapsia noidiksi ja käskee runoilemaan, hah). muutenki oon ollu yksin koko päivän koska mun perhe lähti louisvillee temple tripille (siis mun (molemmat!!!??) isäntäperheet on ollu mormoneita, nii se on joku niitten kirkon juttu). mun pitäis mennä leikkauttaan hiukset. ja haluaisin vaalentaa mun hiukset taas koko blondiksi. ehkä eka vedän kunnon ombrehiukset ja sit vasta. eilen oltiin drive-in elokuvissa kattoon lorax ja big miracle, molemmat oli sikahyvii! tuli kyl kylmä vaikka esim mä olin kääriytyny kahteen takkiin ja vilttiin. loppujen lopuksi mentiin autoon istumaan ja kattelemaan:-D mut nii ei oo oikee pääsiäisvibat, en oo saanu ees suklaamunia tai pandan niitä noitapatukoita. mut saan huomenna vetää lammasta. se on sit se mun pääsiäinen.

1 kommentti:

  1. Olis tosi kiva jos ottaisit muuallaki kuvia kun vaan tuola sun huoneessa. Esim. ulkona ku oot kavereidenkans tia jotain!!

    VastaaPoista