torstai 5. huhtikuuta 2012

take a breath and let the rest come easy

kelasin just kuinka pian oon kotona, ihan hullua kuinka nopeeta vuosi menee. kolmen viikon päästä nään äidin, isän, miran ja joonan! ja pääsen chicagoon. toukokuussa koulussa senioreilla on vaan kaikkea ekstraa ja päästään esim viikkoa ennen pois koulusta kun muut, eli loma alkaa jo toukokuun lopulla. kesäkuu on lomaa ja siitä 15 päivää on kaliforniassa ja sitten on 4th of july ja (suuri ehkä) warped willyn ja muiden kanssa. sitten on enää pari päivää ja lennän suomeen 9.7 lähtee lento kuudelta illalla ja helsingissä 10.7 puol ysiltä aamulla. hullua!!!!!

4 kommenttia:

  1. hyvä vaan että tuut suht pian pois sieltä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 heti kun oon kotona niin juoksen ovellesi. tai käytän ehkä pyörää.

      Poista
  2. en lopeta ikinä näitä yhyyvihaansuakommentteja :D:D:D:DDd oon niin kateellinen ja katkera koska mun piti mennä viime kesänä jenkkeihin just siihen aikaan et olisin 4th of julypäivänä siä mut sit se failas ja en päässykkää jaaa emmolsi halunnukkaa >:||||||

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä vihaa mua oikeesti<3333 sillon on vaa ilotulituksia plajon ei varmaan oo ees kivaa yy mut toivottavasti vielä pääset!!!!

      Poista